Kdy příspěvky sdílet?

I když by se mohlo zdát, že ten ideální čas na sdílení je tam, kde je “špička”, není to úplně tak. Po špičce totiž aktivita tvých sledujících začíná klesat.

Je proto lepší sdílet post v době, kdy aktivita začíná narůstat – tedy když se křivka začíná zvedat nahoru. Tímto způsobem můžeš oslovit největší část svého publika.

Důležité PS: Ber časy pouze jako inspiraci. Zkoušej, experimentuj. Není vyloučené, že největší úspěch sklidí příspěvek, který budeš sdílet v nejnevhodnější čas – prostě proto, že bude zrovna hodně zajímavý a lidi zvýší jeho dosah svou interakcí

Jak najít přehledy na Facebooku

  1. Jdi na svou stránku (business page)
  2. V levé nabídce klikni na přehledy
  3. Klikni na “nejnovější příspěvky” a uvidíš graf návštěvnosti.

Jak najít přehledy Instagramu

  1. Na Instagramu (na mobilu) jdi na svůj profil
  2. Klikni na záložku “Přehledy”
  3. Zvol kartu “Celkový počet sledujících”
  4. Na stránce sjeď úplně dolů ke grafu nejvyšší aktivity