Znáš takové ty příběhy lidí, kteří roky pracují na skvěle placeném postu v korporátu, až jednoho dne zjistí, že jim život protéká mezi prsty?
Tak přesně takhle… můj příběh nevypadal.
Právě tahle představa pro mě ale byla odjakživa odstrašujícím příkladem.Děsilo mě, kolik lidí okolo dělá práci, která je vůbec nebaví, nebo baví, ale jsou za ni mizerně zaplacení. A zařekla jsem se, že to chci jinak.
Místo chození na brigády jsem proto v 8 letech začala psát svůj blog a usmyslela si, že se budu živit psaním.
O pár let později jsem se ve facebookové skupině skrz jeden ze svých článků dala do řeči s klukem, díky kterému jsem jako slepý k houslím přišla k práci v marketingovém oddělení telesales společnosti.
Náš tým fungoval na dálku a jeho průměrný věk byl 20 let. Vzhledem k tomu, že v té době moje profesní zkušenosti zahrnovaly psaní vlastního blogu a navrhování amatérských log neexistujících firem, většinu věcí jsem se učila za pochodu.
Nejednou jsem kývla na zadání a následně šla na Youtube hledat návod, co se po mě vlastně chce…
Ve výsledku mi tahle příležitost dala hrozně moc. Rychle jsem ale zjistila, že téma mobilních tarifů a cen energií nejsou zrovna mým šálkem kávy. A taky, že pokud se mnou něco nesouzní, nápady neplynou tak, jak by mohly.
Začala jsem proto oslovovat e-shopy a značky, které mi byly sympatické, s nabídkou spolupráce. Začala jsem psát články, tvořit e-mailing a natáčet videa pro značku české přírodní kosmetiky Omorfia, vymýšlet produktové texty pro Puroshop, tvořit blog a plnit sociální sítě e-shopu Česká Biokosmetika… a hledat další a další klienty, jejichž téma by se mnou rezonovalo.
Když jsem se oficiálně rozhodla podnikat, začala mi docházet jedna věc:
Je jedno, jestli jsi terapeutka, malířka, lektorka angličtiny nebo výživová poradkyně – jakmile začneš podnikat, automaticky se předpokládá, že budeš taky umět psát, fotit, tvořit grafiku, obstarávat sociální sítě, maily, web… a že to všechno budeš dělat na 100%.
Ne každý to ale umí, chce a má prostor dělat.
A spoustě lidí s úžasnými myšlenkami, vhledy, dlouholetými zkušenosti a řadou spokojených klientů… se tak v online světě vlastně vůbec nedaří.
Což je sakra škoda!
Proto, pokud ses ocitla v podobném bodě, ráda ti podám pomocnou ruku. Společně nastavíme jedinečnou udržitelnou strategii pro tvé sítě a vytvoříme obsah, který ti umožní přitahovat srdcové klienty a tvořit s jasností, nadšením a klidem namísto tlaku a pocitu zahlcení.