⭐️ Nemáš tolik klientů, kolik by sis představovala?

⭐️ Nedaří se ti na sítích sdílet obsah, který by tvé publikum oslovoval?

⭐️ Trápí tě, že do tvorby obsahu dáváš spoustu času a energie, která se ti nevrací zpět? 

⭐️ Přijde ti, že tvé téma vlastně nikoho nezajímá?

Zjisti, co tvého ideálního klienta doopravdy trápí a začni tvořit magnetický obsah přímo pro něj!

Tvůj profil je jako menu restaurace…

Představ si, že si založíš restauraci. Aby ses zavděčila všem, každý den tam budeš servírovat jiné jídlo. Jeden den to bude klasická česká kuchyně, druhý den asijská, další den se z tvého podniku stane veganské bistro a jindy se zase promění ve fastfood.

Lidi budou chodit okolo a pokaždé uvidí úplně jiný podnik s úplně jinou nabídkou. Jaká bude jejich reakce? Pravděpodobně budou dost zmatení, a i když se u tebe jednou nají, znovu nepřijdou. Protože budeš dost možná vařit něco, co vůbec nemají rádi.

Podobně to funguje i s tvorbou obsahu na sociálních sítích. Pokud se snažíš zavděčit všem a skáčeš z jednoho tématu na druhé, tvoji sledující z tebe budou tak akorát zmatení.

Jeden příspěvek je svým tématem zaujme a potom u tebe uvidí několik dalších, které mluví úplně o něčem jiném. A tak tě přestanou sledovat, protože nebudou vědět, co od tvého profilu čekat…

To, že cílíš na všechny, ti taky znemožňuje, aby ses do konkrétního člověka vžila a mluvila přímo k němu. Ve výsledku tak tvoje obecné příspěvky, cílené na „všechny“, neoslovují vůbec nikoho.

Vím, jaké to je, když se s nadšením pustíš do svého vlastního podnikání a po chvíli zjistíš, že ti tvoje nadšení nikdo neopětuje. Spoustu času trávíš tvorbou obsahu na sítě, ladíš grafiku, natáčíš videa, sdílíš příspěvky do všech možných skupin na Facebooku… a ono nic.

❌ Na tvůj obsah na sítích nikdo nereaguje

❌ Klienti nepřichází a nikdo neprojevuje zájem o tvé služby/produkty

❌ Už ti dochází nápady, jaký obsah vytvářet, aby přilákal potenciální zákazníky

… a tak v tobě začíná hlodat obava, jestli chyba není v tobě.

“Možná toho ještě dost nevím a nemám dost zkušeností. V mém oboru je moc velká konkurence. Moje téma není dost atraktivní. Já nejsem dost zajímavá…”

Ještě než hodíš flintu do žita, na chvilku se zastav. Uvař si hrnek dobrého kafe a pojď si se mnou vyplnit tyto pracovní listy!

Možná totiž zjistíš, že chyba vůbec není v tobě, ani v tvém tématu.

…. ale jen v tom, že ještě dost neznáš svého ideálního klienta!

Poznej své ideální klienta a nauč se k na sítích mluvit přímo k němu!

Získej zdarma přístup k praktickým pracovním listům a získej jasnost v tom, jakým obsahem své srdcové publikum zaujmout.

Po zadání e-mailové adresy ti hned pošlu PDF soubor kde stažení (propisovatelný i v elektronické verzi, aby sis ho mohla vyplnit přímo na počítači!) a v dalších dnech ti do schránky pošlu ještě několik doplňujících (konkrétních!) tipů jak ke svému ideálnímu klientovi na sítích mluvit.