Díky za objednávku šablony ✅ Hned jakmile dorazí tvá platba, pošlu ti odkaz na šablonu do schránky.
Ještě ale vydrž, mám pro tebe UPGRADE! 🚀
V šabloně Business workspace můžeš kromě tvorby obsahu na sítě,
přípravy e-mailů, podcastů a videí navíc taky:
Ujasníš si vizi, směr, kterým chceš své podnikání dál rozvíjet a podle toho si zvolíš dílčí cíle pro jednotlivé měsíce.
Díky tomu pro tebe bude jednodušší určit, kam směřovat svou energii, a nebudeš tříštit pozornost na všechny strany. Budeš vědět, co dělat a proč, a pokaždé když zasedneš k počítači, budeš pracovat s jasným záměrem.
Velké úkoly, které nevíš, odkud vzít, dokážou být pořádně zahlcující a vést k větší prokrastinaci.
V Business workspace si proto tyto projekty přehledně rozkouskuješ na menší části a na jedno místo si uložíš vše, co ke splnění projektu potřebuješ – všechny poznámky, informace, zdroje i dílčí úkoly.
Zároveň budeš mít přehled o tom, na čem zrovna pracuješ a jak se jednotlivé projekty posouvají, takže nebudeš pořád začínat nové a nové projekty.
Všechny úkoly budeš mít přehledně na jednom místě.
Nebudeš muset nic držet v hlavě, ale jakmile přijde nový úkol, hned si ho budeš moct poznačit – z počítače i mobilní aplikace.
Jakmile potom budeš mít víc prostoru, úkoly si zorganizuješ podle kategorií, deadlinů a dalších kritérií a vytvoříš si týdenní plán.
Díky tomu na nic důležitého nezapomeneš, nebudeš hledat úkoly všude možně po papírcích a poznámkách, budeš přesně vědět, čemu se v daný den věnovat a kapacitu svojí mysli budeš moct využít k vymýšlení a realizaci dalších skvělých nápadů.
Ukládej si pohodlně na jedno místo zajímavé články, videa, studie, podcasty, zápisky z knížek nebo jakékoliv další poznámky. Přehledně si je zorganizuj podle kategorií, aby ses k nim kdykoliv mohla vrátit a použít je pro svou tvorbu.
Jednotlivé poznámky taky můžeš jednoduše připojit ke svým aktuálním projektům, abys měla po ruce vše, co pro splnění projektu potřebuješ.
Udělej si jasný přehled svých služeb a produktů, abys věděla, co, kdy a jak propagovat.
Sepiš si podle návodných otázek benefity a charakteristiku svých služeb a produktů, aby pro tebe bylo jednodušší svou nabídku komunikovat ke svým ideálním klientům a nelámala sis hlavu nad každým prodejním postem/emailem.
Měj přehled o svých probíhajících individuálních spolupracích, zaznač si do kalendáře termíny konzultací i s odkazy na schůzky, aby ses tam mohla snadno prokliknout ze svých úkolů. Zapisuj si poznámky z konzultací, abys mohla svým klientům co nejlépe pomoct.
Vytvoř si pomocí projektů i plány svých prodejů a kampaní, abys věděla, kdy jaké služby propagovat.
V business workspace najdeš také předpřipravené checklisty, díky kterým při spouštění nové služby/produktu na nic důležitého nezapomeneš.
Stačí si seznam nakopírovat do svého projektu, doplnit to, co potřebuješ, a jet podle něj. Kampaně tak nebudou velká zahlcující událost, ale budeš vždy vědět, odkud začít a jak plynule pokračovat.
Pokud děláš placené spolupráce, ať už jako influencer nebo UGC tvůrce, určitě oceníš i tuto šablonu.
Budeš si tu moct přehledně uložit důležité informace a podmínky jednotlivých spoluprací a zároveň vytvořit stránku pro každého klienta a nasdílet ji s ním, aby viděl pohromadě tvůj připravený obsah a mohl ti dát feedback.
➡️ Budeš mít jasno, na co se v podnikání zaměřit tak, aby ses posouvala tím správným směrem
➡️ Namísto deseti různých aplikací si celé podnikání zorganizuješ na jednom místě
➡️ Zbavíš se zahlcení, protože své nápady a úkoly nebudeš dál držet z hlavě
➡️ Ušetříš čas energii při tvorbě obsahu a naučíš se přispívat na sítě konzistentně a bez tlaku
➡️ Přestaneš tříštit pozornost na všechny strany, a budeš se při práci lépe soustředit
➡️ Začneš pracovat efektivněji, takže získáš víc času na odpočinek a osobní život
CENA: 1990 Kč Tvoje cena dnes: 1490 Kč
“Jsem na volné noze a Notion znám a sporadicky používala několik let. Vždy jsem si stáhla nějaké konkrétní šablony od zahraničních tvůrců a pak to různě plácala dohromady pro vlastní potřeby. Ale až s šablonou Business workspace od Adél to mám vše přehledné, na jednom místě, navzájem propojené a smysluplné – a to je pro produktivní práci k nezaplacení. Maximálně na dvě kliknutí se dostanu k informaci, kterou zrovna hledám nebo potřebuji vyřídit a nic se nikde neztratí a nezapadne.
Vážně jsem váhala, zda si šablonu pořídit nebo si vytvořit a přizpůsobit vlastní workspace. Ale vůbec nelituji! Už se mi to několikrát vrátilo a mám větší motivaci, produktivitu a radost z práce. 🙂
Takže Adél: DĚKUJI MOC!”
– Zuzka, online asistentka
“Šablonu jsem si koupila, protože Notion je konečně aplikace, kde můžu mít vše na jednom místě. A taky mám od Adél všechny šablony, takže tato nemohla chybět 🙂 Líbí se mi, že si zde můžu psát rychlé poznámky a neztratím je, že si mohu plánovat sítě, celý týden i měsíc. Jsem moc ráda, že konečně moje podnikání bude mít řád a pořádek, a to jen díky této šabloně. Konečně zkrátka sáhnu a najdu. A navíc je i moc hezká. Takže co víc si přát. Děkuji za tuhle boží šablonu.”
– Adéla Králová, účetní